Mormors charmtroll

Mitt med för den delen, men mormor har varit riktigt charmad ett tag nu medan jag har suttit vid datorn och gjort ett nytt försök med fotoalbumet som jag ju egentligen gjorde färdigt redan innan förlossningen. Men då när vi skulle beställa det visade det sig att leverantören bytt promgramvara och det gick inte att föra över det vi gjort till det nya programmet. Snacka om att luften gick ur då man insåg att det bara var att ta tjuren vid hornen och starta om från början.... Något det varken fanns tid eller lust till efter förlossningen, men nu är det NÄSTAN färdigt igen, lite finlir kvar bara... gäller att bara att bestämma sig för att sluta pillra och skicka in beställningen innan de hinner byta programvara igen.......




Kommentarer
Postat av: Acca

ååh så söt hon är å så stark hon blivit i nacken!filip har blivit de oxå nu på bara senaste veckan...håller upp i flera min!ses imorron! ha de bra! kram

2009-04-15 @ 09:16:11
URL: http://acccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0