Mommasdagen

ä ne ida´. Vi fira´nä mä å skrive helle inlägge på mommas måle, dä ni! :-D
Förstå int ji va hä stå i blågga ida´ få ji fäl görä e nytt e försjök imåra iställä.
Momma ä e helte år gamlar´ ida, så vi jett ju hurre för´na. Synn vare att je glemte kaamran himmä, så int fo ji na bildbevisa tå rolighetera helle.
A Elma ä på glahumöre ida, så hä passa ju fint vä å ha kalasa ida´
Vill ji kan ji fäl skrive narre födelsedagshälsninga ti momma ne i kommentaralänkan hänan, anners kan ji ju allti skyll på att ji int förstod va ji sku ha gjort på grunn av språke je använn ida´....

Kommentarer
Postat av: Kicki

Stort grattis till Anne-Marie! Å klart det gick att förstå vad det står. Krävs bara lite mer ansträngning än vanligt :-)

2009-08-30 @ 15:03:38
Postat av: Ingrid i Stöde.

Hälsa grattis från oss i Stöde. O klart jag förstog men om mannen från Skäne lyckas tyda din skrift det ska jag kolla senare ikväll. Kramar till er alla.

2009-08-30 @ 15:32:33
Postat av: acca & filip

grattis till momma! självklart förstog man vad de stog...var ju som sagt bara tvungen att läsa lite mer ordentligt:) elma, var kommer momma ifrån??? kram å ses imåra! kram kram filip med familj!

2009-08-30 @ 16:11:40
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis till momman!

Hon skulle kunna komma från samma ställe som jag, men jag anar att så inte är fallet.

Nåja, så där pratar jag när jag är i mina hemtrakter också! Haha!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0