Dubbelhelg

När det gäller simning alltså. Idag har vi umgåtts med mammagruppen, som idag förutom våra små gryn även involverade fäder och eventuella syskon. Riktigt häftigt att ha hela badet för sig själv. Lite som på simträningstiden. Inte utan en liten dejavu-upplevelse där. Fast långt ifrån lika jobbigt ska förtydligas. Synd bara att det inte blir mer tid för snack när man badar ;-)

Imorn är det säsongsavslutning på babysimmet också så då är det bara att låta sig blötläggas igen. Inte mig emot. Likhet med forna dagars simträning även där kantänka. Få rmig appropå det att tänka på det citat min lilla goa syster förmedlade till mig via ett mms häromdagen: "Är man tillräckligt begåvad behöver man ingen motion"*Hahaha* Det är väl den devisen jag går efter, har bara inte vetat att den fanns på pränt förrän nu ;-)

Kvällen har hur som helst spenderats hod farmor och farfar. Middag och en eller två godsaker för mycket slank ned i magen. Men ingen ångest över det, jag bara lever upp till mitt nya motto..... :-P

Elma har försökt att kliva ur sina fegisskor idag. D.v.s. våga ta några steg på egen hand. Det gick bättre än någonsin, vi hann nog räkna ända till fem idag innan hon satte sig pladask på baken :-D

Nepp, nu är det nog dags att krypa till kojs innan klockan springer över på nytt datum.... Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0