Hej kusin!

Det börjar märkas att de små kusinerna märker av varandra mer och mer. Riktigt roligt att iaktta dem i sitt undersökande av varandra och gemensamma funderande över omvärldens otaliga stora och mindre mysterier.

Lilla valpen är väääääldigt spännande! Så till den grad att de båda kan sitta stilla. Samtidigt. ett helt litet tag. :-D


Men att titta in i kameran samtidigt, det är inte alls lika intressant. Idag kom vi ju ändå ganska nära i alla fall...
(Jag kan iaf gotta mig åt att ha fångat Elmas tåvink :-D))


Elma ör mycket road av faster, och vice versa också som det ser ut.....


Å som bonus: Två fundersamma gotroll!


Kommentarer
Postat av: A-K & Elin

Hihi, fick du inte med när Elma lekte tandläkare?

2009-12-01 @ 21:47:20
URL: http://familjenstengard.blogg.se/
Postat av: Mössan

Haha ja diggar elins stirr-min. Hmm var kan hon ha fått den ifrån (A)

2009-12-01 @ 22:05:49
URL: http://jagskiterivaddutycker.blogg.se/
Postat av: Anonym

angående din header, asså... de är ju bara samma mönster som bakgrunden (som är snygg)

2009-12-01 @ 22:07:42
Postat av: Emilie

Om nån har en aning om varför headern syns med google chrome och med mozilla firefox men INTE med internet explorer som webbläsare får ni gärna tipsa mig om hur jag kan göra annorlunda, så den kan synas oavsett läsare! :-)

2009-12-01 @ 23:20:23
URL: http://floffenskrypin.blogg.se/
Postat av: morfar

Vad gäller headern, så verkar inte header-bilden (namn som slutar på ...62892565) finas med i källkoden för sidan - så frågan är hur denna läggs ut då ?

2009-12-02 @ 06:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0