Huvudbry

Gällande min nya header här på bloggen alltså. Jag har förstått att den nya bilden inte kan ses med explorer som webläsare. Jag är väl mycket av en novis på detta område och förstår bara att ändra enligt instruktion-, och prova mig fram-teknik. Det verkar funka för alla webläsare att lägga in headern i kodmallen, men den hamnar liksom fel i förhållande till ramen då. Nu har jag lagt in den (enligt instruktion) i stilmallen istället, funkade ju jättebra trodde jag, men som sagt inte med vilken webläsare som helst. Hur jag än trixar blir det fel. Förstår inte vad det beror på att de olika webläsarna tolkar samma info så pass olika, men ska se om jag kan lösa det hela på nåt annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0