Idag är det en annan dag

En annandag menar jag naturligtvis. Igår var en helt annan dag, då var det ju som juldag och vi var hos stormoster på middag. På vägen dit gjorde vi ett besök hos Elmas nyaste lilla nästkusin, Cirone, som hade den aktningsvärda åldern av en månad och tio dagar. lilla söta goknyte! Storasyster Aini sov, så henne missade vi tyvärr. Och kameran fick jag inte med mig in heller, så tyvärr kan jag inte visa några bilder från det besöket, men här nedan kommer några från kvällen.

Min lilla gumsa har lyckats åka på en ögoninflammation, så hon ser lite sliten ut, men verkar ta det hela med ro. får väl se hur det ser ut idag, varken hon eller pappan har vaknat ännu, hör och häpna! Det var evigheter sedan jag klev upp före dem senast. Nåväl, back to the photos,  Elma var fascinerad av dragspelet såklart!


Och minst lika intresserad av Jakob! :-D


Jakob och Elma busade

Och var liksom bästa kompisar innan kvällen var över...

Kommentarer
Postat av: Annika (mössan)

Hahahahaha, va söta

2009-12-26 @ 15:13:24
URL: http://jagskiterivaddutycker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0