Morgonstund har guld i mund...

...hade lite svårt att försöka påminna mig själv om det imorse bara. Elma ville inte somna om efter vällingen kl.6 som vi hoppats på, och som hon brukar göra "nuförtiden". Man inser samtidigt hur snabbt det går att bli bortskämd med att få sova, det som är så tungt är väl att förhoppningen skrotas antar jag. Men. Ett världsligt problem. Nu e vi uppe. Vi har ätit frukost och klarat morgonbestyren. Elma och jag i alla fall. Pappan sussar och det ska han få göra lite till, vi e på det humöret idag ser ni :-). Elmis sitter nu på golvet och leker så snällt, så jag kan sitta här vid datorn och knattra lite under tiden. *två nöjda tjejer (delad glädje=dubbel glädje) * :-D

Har fått tillbaka stora datorn som jag varit utan ett par dagar nu igen, så nu ska här bjussas på lite bilder tänkte jag! :-)

Först ut en lekstund med Elin & Elma från häromkvällen.
Elma har några spännande leksaker...


som iofs e lite kluriga att nå ibland....


men ack så roliga iaf...


close up! sötnos!



klättra på mamma e åxå skoj...


Elma kan också få va med å leka...


Elin vill att tåget ska ligga på sidan och åka, det går bra ett par gånger men nästa gång stoppar Elma tilltaget

Full kryprusch...


Med en puss efter väl förättat värv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0