Den vägrar ge med sig

den här himlans febern. Blöööö! Jag e lite halvless nu faktiskt. Pappan med, som känner sig aningen göralös med två tjejer hemma som bara äter och sover. Och imorgon är det fotografering för familjekort i tidningen. Jag som hade tänkt köpa nåt nytt att ha på mig, men det blev man ju blåst på... får väl vara tillräckligt nöjd om man inte ser så himlans blek ut i hyn nu då. Får väl överdosera rouget antar jag :-P. Kanske får välja en bild i svartvitt annars så jag liksom smälter in i bakgrunden.... Nä, men i med ett par alvedon så bör vi väl klara av den lilla strapatsen i alla fall, tycker jag.

Vi hade ju tänkt titta på en bärsele också, innan Peppe börjar jobba igen, vi har ju en liten tjej som kräver MYCKET närhet så det skulle nog underlätta för mig att få NÅNTING gjort här hemma på dagarna. Men vi hinner kanske i helgen om inte annat..

Igår blev vi glada när vi fick post igen. ja eller vi och vi, det var ju adresserat till Elma själv :-)
Lite svårt att läsa på bilden kanske men det är lillmoster som längtar efter Elma och skickar björnkramar till oss!


Idag har Elma verkligen varit ett riktigt matvrak. Ja hon kanske inte får så mycket mat egentligen pga min feber och förmodad dålig produktion, men äta vill hon, länge och ofta. Däremellan lite sovpauser med mamman som sällskap.
En sovande sötis här nedan :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0