En liten utflykt

Vi tänkte att vi skulle träna inför den planerade långresan med bil i nästa helg då vi tänkte åka till Västerås. Idag blev det därför en 40-minuterstripp till Viksjö för att hälsa på min dragspelsmentor med fru. De hade blivit gammelmormor och morfar igår kväll :-). Fick i brist på möjlighet att träffa sin lilla prinsessa, mysa lite med Elma så länge. Som vanligt vid besök där fick vi gofika *mums* och det gjorde också att vi kunde slippa bekymra oss så mycket om dagens svenska uråkningar i herrarnas slalom i alpin-VM....... Skönt med det där härliga guldet för Helena Jonsson (som kommer från min mormors hemtrakt, Helgum) i skidskyttet. Något som vi tyvärr var aningen för morgontrötta för att se live. Eller, jag stod åtminstone i duschen då, vad pappan och Elma gjorde framgår nog av denna bild :-D


Nu är det Beckfilmen på TV4 som står på programmet, jag får väl ansluta mig efter första reklampausen ser jag nu... oj vad klockan springer iväg fort ibland!....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0