Kärt barn har många namn....

Trodde jag i alla fall. Men farmor gillar inte att jag kallar hennes son för Peppe.
Jag kunde ju skriva Peppis, eller Pepse eller Peppen med, för den delen. Peeeeter går bra att använda det med, särskilt om jag ska be om något :-P. Pappan är ett populärt uttryck numera också.
Kär MAN har många namn i mitt fall :-)

Och vår lilla skruttis, lillsnuppis, elmagumsan, börjar få några namn hon också, synd bara att hennes hopplösa föräldrar inte bestämt sig för alla namn som ska stå i skatteverkets register. Vi har fått pappren på det nu och bör väl skicka in dem snart antar jag. Hon har ju fått sina sista siffror i personnumret också, så då har vi en folkbokförd, namnlös, men ack så kär,  liten tjej då....

Kommentarer
Postat av: Acca

hej! vi ska va där halv 1 så då möts vi nog där om du nu är på benen vill säga! är de förkyld du blivit eller nått annat fel? hoppas du blir piggare snart! krya på dej!

2009-02-04 @ 21:45:04
URL: http://acccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0