Tillbaka från fotografen...

Ja då var vi förevigade då. Mamman såg ut som det tröttaste som gått på jorden de senaste 100 åren, trots att jag kände mig rätt pigg, så jag e allt lite besviken.... Ni som inte har ST eller Dagbladet får nog stå ut med att missa denna spektakulära tillställning :-P
Fotografen hade bokstavligen talat ett väckelsemöte med Elma som inte alls hade lust att vakna, trots att hon inte gjort annat än att sova sedan midnatt. Med undantag från två halvsovande matinslag då. Till slut, efter diverse varianter på bebisgympa i nedsläkt lokal, nyckelskrammel och annat oväsen, behagade hon i alla fall plira lite med ögonen och då var han snabb att fota, mamman och pappan satt där i mörkret och blev bländade av blixten och såg minst lika yrvakna ut som Elma som kostade på sig att se lite sur ut tillfället till ära. Vi valde ett kort där vi tittade ned på lillskuttis, såg minst chockartat ut så. Nöjda blev vi väl inte direkt, men man får väl ha lite överseende med att nyblivna föräldrar kan se ut som zombies.....

Just nu har Elma och pappan en dust i badrummet. Pappan e lite less efter att hon för tredje blöjbytet i rad förutom att bajsa ned sig långt upp på ryggen också fortsätter att bajsa, utan blöja, på skötbordet. Här går det åt handdukar vill jag lova. Senast fick sig pappans T-shirt sin beskärda del också. Mig har hon bara kissat på. Än så länge. Tacksamhetens lampa lyser....

Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha, bra där Elma! Vet redan hur du ska tas med dina föräldrar. Haha.. Det var kul. Skadeglädjen den enda sanna glädjen ;-)

2009-02-05 @ 15:38:41
Postat av: Inger

Glöm inte tidningen Ångermanland!! Vi vill också se söta Elma . Ja, föräldrarna med förståss!!

2009-02-05 @ 20:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0