Äntligen hemma!

Först och främst ett stort, stort tack för alla lyckönskningar och gratulationer från er alla! Det värmer i hjärtat! Vi hoppas givetvis på lite besök framöver så vi får visa upp vår lilla skatt :-)

Tänk vilken fantastisk känsla! Man har ju bara hört den beskrivas, men nog är det något alldeles speciellt att en dag åka hemifrån för att nästa gång man kommer hem ha med sig en alldeles ny liten individ! Underbart!
Och att det visade sig bli en liten tjej, det har ni ju redan sett. Elma blir namnet, det har vi bestämt nu.

Tänkte dela med mig av lite bilder från dagen. Kan skriva mer om förlossningen en annan gång, (att allt gick bra det har ni ju bildbevis på!) Vi har mycket att upptäcka idag tillsammans här hemma, Elma, Peppe och jag. Konstigt förresten hur upptagen man kan bli bara av att ligga och titta på pyret, känns inte som man nånsin kan få nog :-)
 
på väg hem


hemma hos oss med morfar, mormor och moster


Och här lite bilder på presenter:


blommor, kläder och baddräkt från mormor, morfar och moster (morfar räknar ju med att det blir en liten simmare!)
Moster har stickat vantarna!

kläder från faster och farbror

kläder från farmor och farfar
Elma blev trött och somnade med gosekaninen hon fått av morfar, mormor och moster

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Så roligt att ni fått komma hem med PRINSESSAN, om allt är ok så är det ju mycket skönare att få vara hemma. Ha det gott.

Hälsar Ann-Mari o Mats

2009-01-25 @ 17:22:50
Postat av: Anonym

Så sött!

Jag längtar redan tillbaka! =D

Jag har en känsla av att antalet hemresor kommer att öka markant i vår...

2009-01-25 @ 17:23:25
Postat av: moster Elina

Det var jag som skrev nyss, vet inte varför namnet försvann...

2009-01-25 @ 17:24:50
Postat av: Maria (kickis lillasyster)

Åh så söt hon är :D längtar tills man får komma och hälsa på!

2009-01-25 @ 18:05:24
Postat av: anne-lie

Men hör av dig till mig så snart jag får komma och hälsa på :)

Tycker nog hon är lite lik sin moster jag :)

2009-01-25 @ 18:48:18
URL: http://anze.blogg.se/
Postat av: Ingrid (kickis mams)

Så söt hon är, o luktar säkert så där gott som bara små bäbisar gör när man får snosa dom på kinden.

Jag ska komma o snosa när influensan har varit borta några veckor.

Allt gott till er, ta det lugnt o njut av lilltrollet.

2009-01-25 @ 18:59:19
Postat av: Ingela

Åh vad söt hon är då, finns inga gränser. Längtar efter att få träffa er alla tre. Stora kramar från oss....och William framförallt som just i skrivande stund försöker äta upp datorn. Tyckte nog att Elma var rätt söt tro jag.:)

2009-01-25 @ 20:04:16
Postat av: Inger

Kul att ni kommit hem! Så söt hon är! Passa på att njuta och vila alla tre innan stormen kommer med folk som vill "syta".

Kramar till er alla

2009-01-25 @ 21:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0