Besök igen :-)

Det är så trevligt att fördriva tiden med lite fika. Jag ringde min svåger som egentligen är fullt upptagen med renovering av lägenhet, men tid för fika hade han i alla fall. Jag ställde mig och bakade chokladmuffins eftersom kakfatet annars mest bestod av gamla julkakor som av någon anledning aldrig tycks ta slut.
Chokladmuffinsen gick hem bra över en kopp kaffe, vi fick prata lite kakel, kika på badrumsinredning i ikeakatalogen, diskutera eventuell renovering av det hus som Peppe och jag eventuellt vill ha efter att vi eventuellt fått gå på visning på söndag..... Ja, mycket som är eventuellt där, men det är kul med planering och drömmar!
Sedan fick vi prata lite bebis också såklart :-). Gemensamma intressen e så trevligt, deras bebbe kommer ju i april, som sagt.
Ja där slog vi nog ihjäl nån timme i alla fall.
Nu måste jag nog lägga upp benen högt ett tag eftersom fötterna svullnat så jag knappt kan böja (än mindre känna) tårna just nu.
Sedan ska syrran laga middag till oss och ikväll blir det, vår torsdagsvana trogen, lite durspelande hos mamsen. Om hon själv kan spela något är förstås avhängit på hur hennes höft mår för tillfället, men hon brukar ju vara tjurig, så nånting blir det säkert. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du inget är som väntans tider...varje dag är som ett år. Ser att du har samma tålamod som vi i släkten! Allt skulle ha varit gjort, helst i går! Vilket jättefint skötbord ni gjort, är uppriktigt sagt imponerad....

I allafall så är det jätteroligt att följa bloggen, är ute tidigt på morgonen vid 5,30 första gången...därefter det första jag gör när jag kommer hem! ( Missans fel att jag blivit fixerad vid bloggen!)

2009-01-15 @ 19:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0