Dagen D!

Idag ska det ske!
Floffen verkar dock inte ta någon notis om att det ska vara födelsedag idag.
Har småbufflat lite både igår när vi skulle sova och nu på morgonen, verkar totalt ha glömt bort att h*n ska ladda batterierna....
Ja, du blir nog en övertidsbebis du också Floffen, som de flesta andra som har en  mamma som inte varit med om nåt sånt här förut.... inte undra på att man som blivande bebis kanske kan känna sig lite osäker då. Men mamman kan inte bli mer redo, jag lovar!! Däremot kanske det går att bli liiiite mer rastlös.... ligger förmodligen bra nära bristningsgränsen redan, men lite, lite till kanske det går.

Frukost nr 1 är avklarad. Peppe på G til jobbet. Är det såhär det är att vara hemmafru.... dagarna har verkligen ett bestämt mönster.... Nu ska jag koja. Igen. I alla fall ett par timmar.

Men räkna med rapport om det börjar vankas andra bullar! :-)

Kommentarer
Postat av: Elin (Kickis syster)

Jag tycker att Floffen ska komma idag! Så får jag en liten kamrat som fyller år på samma dag som mig :)

2009-01-13 @ 07:02:22
URL: http://olofssonelin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0