Det blir aldrig som man har tänkt sig.

Väldigt sällan i alla fall. Och inte blev det det igår kväll heller. Men det behöver ju inte alltid vara lika med besvikelse.
Jag som tänkte somna tidigt fick värkar igen. Hurra! Vi är på väg åt rätt håll åtminstone!
Den här gången satt de i bra precis var tionde minut i två och en halv timme! Sedan tvärdog de igen, precis som förut. Men nu känns det som det finns lite hopp i alla fall! Hoppas bara det inte tar flera dygn innan det kommer igång igen nu då....
I alla fall ledde den sena sovstarten till en sömnigare morgon så nu har jag bara precis klivit upp. (Jag räknar knappt att mitt halvzombiejag var uppe och åt frukost med Peter vid halv sju)
nu är jag i alla fall hungrig igen, känner mig utsvulten efter sjukhusvistelsen..... Ska fundera på vad dagen borde bjuda på för min del idag över en tallrik gröt tror jag.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0