Det blir spännande imorgon!

Får vi inte träffa Floffen då så ska vi i alla fall försöka komma iväg på husvisning kl 13.00 :-)
Just nu är Floffen på ett väldans buffelhumör, magen ser ut att gå i svallvågor.
Tror kanske att h*n gillar körslagetkörernas insatser och gör ett försök till att dansa därinne.
Jag sitter nu i soffan hos mamsen och papsen, med dem, Peppe och hans syster. Svågern, hans dotter och min syster dissade körslaget för en biofilm istället.
Nu bytte vi kanal till svt och p3guldgalan där Hammerfall uppträdde och det gjorde visst Floffen ännu mer uppspelt!
Det blir nog en liten hårdrockare det här kanske, hur kan det komma sig?!

Kommentarer
Postat av: Kickis mamma

Nu börjar jag tro att floffen tänker stanna inne i värmen tills det blir snösmältning.

Jag läser varje dag och kväll nyfiket väntande på floffen.

Kramar på er 3.

Ingrid

2009-01-17 @ 22:39:58
Postat av: Karoline

Det känns iaf bättre idag , men peppar peppar !

Att det alltid ska vara något när vi ska fika.

Hoppas på bättre lycka nästa fika iaf.

Vad trevligt att ni fick er en fika iaf :)

Om du inte fått bebis i helgen så kanske vi hinner fika innan din bebbe

har kommit till världen.





Tack :) Jag såg att vi var flera från föräldrarutbildningen. Men vi var väl inte

så många som skulle få i Dec? Någon måste fått för tidigt.

Du får nog inatt kanske ;)



Kram

Postat av: Kicki

Ja floffen verkar trivas där inne. Så fort det inte uppdateras på ett tag funderar jag om det hänt nått, men inte i kväll heller. Floffen kommer väl ut när floffen vill helt enkelt.

2009-01-17 @ 23:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0