Första hela dagen hemma

Idag kom mormor hit och var barnvakt medan jag klippte Peter. Elma blev väldigt trött tydligen, hon bjöd på sin allra största gäspning


När hon blev lite kinkig bjöd mamman på lite durspelstoner, vilket gjorde att sessan somnade på studs! (egentlig orsak okänd.... :-P)


Ett blomsterbud kom med fina rosa rosor till oss från Tuna Bygdegille :-)



På eftermiddagen fick Elma ta sitt livs första bad. Som bilden bevisar, ett inte helt populärt tilltag i Elmas ögon.
Behövs nog lite mer träning innan det blir nå´n simning här vad det verkar ;-)  lägg märke till att det stiliga BB-bandet sitter kvar- på både mig och Elma. Barnmorskan på BB ville att vi skulle ha kvar det till återbesöket vi ska på, på onsdag. Som att vi skulle ta med nån annan bebis dit.... Vet inte vad hon tänkte, men jag är inte den som är den...



Pappa fick trösta efter badet och sedan blev allt frid och fröjd igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaawww, va söt hon är!! De va ingen liten gäspning ;-)Längtar tills jag får träffa henne !:-)

2009-01-26 @ 18:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0