Illa. jag mår iiiilla....

Kan inte låta bli att tänka lite på Magnus Uggla. Men mitt illamående är ju (till skillnad från hans) inte pga någon annan kändis än lilla Floffen, och det gör det hela klart mer uthärdligt!! :-) Inga fler värkar dock. De verkar föredra att infinna sig på sena kvällar/nätter av någon anledning. Hm. Kanske ett tecken på att jag måste vila ännu mer... vet inte om jag har ro med det bara, jag blir ju så rastlös!

Har just ätit dagens frukost nr 2, som blev grahamsgröt med lingonsylt, dagen till ära! Vet inte om det hjälper illamåendet åt ena eller andra hållet men gott var det i vilket fall som helst!

Nu väntar jag på taxi-pappsen som ska skjutsa mig och Floffen till barnmorskan. Får se om hon har nåt nytt att säga idag. Troligen inte, men jag lär ju rapportera om så är....

Kommentarer
Postat av: Karoline

Låter som lillen vill komma snart :)

Kom ihåg att äta trots illamåendet så du orkar me förlossningen.

Jag försökte äta trots 3 min mellan värkarna men jag orkade så mycket mer då jag sovit såååå dåligt på 3 dagar.

Sedan så kommer dom proppa i dig sockerdricka där också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0