Lunch och shopping på stan

Blev lunch med syrran och svägerskan idag. Karoline som fick en son den 18/12 och deltog i samma föräldrautbildning som jag  var sjuk så vi fick inte träffa lille Oliver idag heller men ser fram emot
när tillfälle kommer! Och Sara som har BF-datum den 22/1 hade inte sovit på hela natten så hon orkade av förklarlig skäl inte komma hon heller. Men vi fick till en "familjelunch" istället då, mysigt det med!
Och så var jag in en sväng på jobbet, de väntar där också på att det ska hända nåt. Tjejen som "avlöst" mig fick barn den 19/1 2008, skulle ju vara lite komiskt om vi skulle pricka hennes dotters 1-årsdag. Vi får väl se vad som sker....
Syrran och jag gick en shoppingrunda sedan. Ja eller jag vaggade väl mest omkring, inget köpte jag heller men det var bra att fördriva lite tid.
Sitter nu i soffan hos mamsen och papsen och vilar lite medan syrran rensar bort julen här. Känner mig som världens latmask, men tänker inte ha dåligt samvete för det just nu :-P

Kommentarer
Postat av: anne-lie

jaaa inte skulle jag kunna säga nåt ont om dig heller :=)

2009-01-16 @ 22:22:47
URL: http://anze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0