Mysigt besök!

Har just haft besök av Ingela med lille William, snart 1 år och 3 månader. Han e ju världens härligaste lilla charmtroll! Gör ju inte att man längtar mindre efter bebisen direkt. Verkligen härligt med besök, det får ju dessutom tiden att gå mycket snabbare :-) 

Nu är det väl dags att komma med lite middagsplaner snart. Jag fick skjuts att handla idag, kånkade hem två fulla, tunga kassar, så armarna kändes som spaghetti sedan. Ändå vet jag inte vad jag ska laga. Måste vara ett vanligt vardagsproblem, ingen som har en universallösning??
Gör en matsedel...
jo... det skulle jag nog ha tänkt på innan va.....
Får väl kika lite på nätet eller i nån kokbok och se om jag kan få lite inspiration.

Känner mig dock lite nöjd med att vi förra veckan tog oss i kragen och lagade 6 olika maträtter och stoppade i matlådor i frysen för att ha när bebben kommit. Har en känsla av att de kan komma mycket väl till pass då, när man kanske har tusen andra saker att fundera på än vad man ska laga för mat....

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ni är duktiga ni. Själv sitter jag på ett tåg som är två timmar sent, efter att ha krockat med en älg. De tåget kunde inte fortsätta så vi fick evakuera till ett annat tåg. Jättekul såhär en fredag kväll. Lite synd om älgen dock.

2009-01-09 @ 18:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0