Nu har vi mellanlandat.

Hemma igen alltså. Efter ett besök hos blivande mormor och morfar, inklusive en promenad på nästan en timme (!) dock kom gick vi ju egentligen inte så lång sträcka eftersom jag vaggar fram med snigelfart... eller som Peppe sa: "Du ser ut som en pingvin!" Jo, man tackar.....


Nu e vagnen hemma i alla fall då.
Visst e den väl fin!! :-)
Jag som hottat upp den med "terränghjul" också. 16" fälgar, tyckte jag var lite cooooolt. Peppe e inte lika övertygad om att det var värt priset ännu men jag jobbar på det ;-)

Nu åker vi en sväng till Peppes syster med make för att se hur det går för dem med renoveringen. Sedan blir det tillbaka till mamsen och papsen igen för att äta middag.
Så skönt med service!! :-)



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vagnen var jättefin och bra däck behövs väl däruppe i norr. Skönt att Ni många som kan pyssla om Er.Du hälsar väl Din mamma o pappa från mig. Kram

2009-01-11 @ 15:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0