Nytt projekt!

Peppe är ju den som kanske mest blir utsatt av min brist på saker att göra (eller kanske rättare sagt mitt humör vid brist på saker att göra).
Nu har han därför givit mig ett uppdrag: Efter vårt bröllop i maj tiggde vi ihop digitalbilder från gästerna och tänkte sammanställa ett fotoalbum. Och det gjorde vi ju... inte..... förrän nu!
Ett tidskrävande projekt, ännu mer om vi hade klippt och klistrat, men vi har hittat ett program från fujifilm där man kan sätta in bilderna i ett album, digitalt,  precis som man vill ha dem och få texten printad också, så man slipper se sina egna kråkfötter i albumet för tid och evighet. Jättekul att pyssla med! jag har redan suttit flera timmar idag men är långt ifrån halvägs ännu. Min sysslolöshet är alltså pausad ett tag framöver :-) !!

Kommentarer
Postat av: Karoline

Det var så lite så :)

Hur går det för dig nu ? Det börjar närma sig för dig.

Mitt vatten gick ju 11 dagar för tidigt så din lilla kan

ju dyka upp vilken dag som helst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0