Planerna för dagen

får (i brist på minsta förkänning av förlossning) innebära hämtande av barnvagnen hos blivande mormor och morfar.
Den har stått där ett par månader nu och bara väntat. Nu hoppas vi att den inte ska behöva vänta så länge till.
Inte vi heller :-P.
Plusgrader ute idag. Kanske får bli en kortare promenad också, om det inte är för blaskigt och under förutsättning att mina fötter är på humör och känns få plats i stövlarna....
Sedan vet jag inte, vi får se vad fantasin kan uppbringa under dagens lopp. Troligen inte så mycket mer vilket förmodligen innebär att det blir en till så´n där latkväll framför TV:n......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ja det är en evinnerlig men spännande väntan! I morgon 24,00 går min gissning ut....kanske gissar jag bättre än blivande mormor? Hoppas det, för vi väntar hela släkten!

Kramar Inger

2009-01-11 @ 10:12:08
Postat av: Karoline

Ja uscha det är verkligen jobbigt att se sitt barn när dom inte mår bra. :/



Nu har jag gått och blivit förkyld och det var ju mindre roligt för nu är det kämpigt att ta hand om lillen ! Hoppas jag blir piggare tills på Tisdag iaf.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0