Premiärtur med vagnen

Idag var det -2ºC ute och alldeles lämpligt väder för en första promenix med vagnen. Lite halt i och för sig med lös snö på isen men vi lyckades faktiskt med att inte drulla omkull.  imponerade var vi också över hur lättklrd vagnen var. Måste absolut bero på de där snygga terränghjulen jag absolut skulle ha! ;-)
Vi gick en tur runt  Ljusta, inte så långt men jag går fortfarande med snigelfart så det tog säkert omkring 40 minuter.  Elma sov hela tiden. tur för oss, jag var lite nervös att hon skulle vakna och vara hungrig sådär lagom halvvägs, och då har man inget annat att göra än att gå hela vägen tillbaka till bilen innan det går att rätta till problemet.



När vi kom hem väntade post från min faster i Stockholm :-)


Nu bakas här nougatrutor för fulla muggar, efter middagen kommer mina spelkompiiiisar på besök för att träffa Elma :-)

Kommentarer
Postat av: (kak)moster Elina

Elma (+ Nougatrutor...) = Jag längtar hem! :D

2009-01-29 @ 17:45:15
Postat av: Acca

hej!

ja jävla skit väder rent ut sagt....men gud vilken träning, å de var ju ingen idé att vända för de var ju lika jävligt å det hållet... men ni bor inte här ute eller?ne nu ska jag se vad prinsen har för fel...gråter i sängen! kram kram

2009-01-29 @ 19:44:50
URL: http://acccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0