Sjusovare

Vi som hade tänkt åka till Birsta tidigt idag och rama in en tavla. Inte lätt när man då vaknar 20 över tio. I och för sig var jag uppe även kl 6 och åt frukost för jag var så hungrig, men det var ju lite väl tidigt att åka då, så jag tänkte mig att jag skulle sova ett par timmar till, och det blev det ju... med råge!
Jag ska ju inte klaga på att jag kan sova så bra men det verkar som jag håller på att vända på dygnet. Svårt att somna på kvällen istället.
Floffen var vaken både sent i går kväll och tidigt i morse, det kan ju spela in lite i den där dygnsrytmen också kanhända....
Jaja, bara Peppe hittar ut ur duschen igen får vi väl ta en tur nu istället då :-)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Känner igen det där med dygnsrytmen. Min BM sa då att detta är en naturlig reaktion av kroppen, då den ställer in sig på att vara mer vaken på nätterna. Kan ju faktiskt stämma. Ska vi ses nåt nästa vecka kanske...om det inte kommit en liten ängel vill säga? Kram

2009-01-05 @ 11:06:41
URL: http://plingelab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0