Tillbaka från MVC

Allt såg bra ut! Inget nytt åtminstone. En etta på proteinskalan idag igen (fortfarande inget alarmerande då). Blodtryck 140/84, på gränsen som vanligt och blodsocker 5,4, helt OK.
Huvudet fortfarande inte riktigt fixerat, jag fick en ny tid den 14/1 men barnmorskan hoppdes att jag skulle slippa träffa henne då :-P.
Hon kommenterade förresten ultraljudet med att "det var väl skönt att det visade sig vara en luring, ingen jättebebis!... men jag tror i alla fall att det kommer dra iväg bort mot 4kg innan det är färdigt". ..  skulle ju sitta fint om hon nu trodde att Floffen ville komma ut någon gång den här veckan, skulle ju innebära en viktuppgång på sisådär 500g åtminstone, på EN vecka!
Jaja, hon kanske får rätt till slut, i alla fall vill hon gärna tro det själv......

Taxi mamsen körde mig sedan till Kronans lager där vi bytte ett däck till barnvagnen som vi köpt. Det verkade lite skevt i själva däcket och vi fick inte till det men det visade sig inte vara något problem att byta. Dock hade de inte varit med om att det hänt förut. De var i alla fall jättegulliga och tillmötesgående, hoppas vi blir lika nöjda med vagnen som med servicen sedan också :-)

Väl inne i stan igen tog vi en lunch mamsen och jag. Halstrad rengbåge, mmm!  Och nu har jag alltså blivit avlämnad hemma igen.

Ska fortsätta med fotoprojektet medan jag funderar på vad jag ska fixa iordning för middag tills peppe kommer hem 

Kommentarer
Postat av: Karoline

Tack för dina tips :) Det var min sambo som ändrade bakrunden , men nu

ska jag testa och se om jag kan fixa lite själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0