Två tjockisar och blivande kusiner!

Har nu kommit hem från middag hos blivande mormor, morfar och moster.
En tacobuffé vankades där. Jag som äääälskar tacos! Det är verkligen värt allt hackande av grönsaker :-). Tur ändå att jag inte kan äta så mycket som jag skulle vilja längre, det tar liksom stopp så fort, Floffen vill inte lämna så mycket plats för mat i min mage längre....

Har tittat på lite bebiskläder med min mamma också, tjejkläder av naturliga skäl, eftersom vi blev tjejer både jag och syrran :-). Det mesta var sött fortfarande, trots att större delen hade minst 25 år på nacken, men bebiskläder kanske alltid är fina? Återstår nu att se om det tänker bli en flicka så vi kan använda dem med gott samvete också......

I väntan på ork att forsätta städa, nu i  skafferiet (efter morgonens badrumsbravad), lägger jag in en bild från häromdagen.

Peppe ska bli morbror i april! Kul med jämnåriga kusiner tycker vi :-)
Så här såg vi ut strax innan nya året kom.
Vad skulle en förståsigpåare säga om magarna?
Blir det pojkar, flickor eller en av varje??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0