Vecka 40!

Känns lite häftigt på något vis. Det var ju den här veckan man skulle vänta på. Har ju läst en del gravidblaskor, där det står vad som händer vecka för vecka.... och den där vecka 40 verkade ju alltid vääääääldigt långt borta. Så plötsligt är den här.
Måste kanske titta vad det står om övertidsveckorna 41 och 42 också... längre sträckte sig inte informationen, sen SKA bebben ut!
Lite fusk med bilden kanske som togs igår kväll.... alltså vecka 39, men det behöver vi ju inte låtsas om ;-).
Nu ska jag äta dagens frukost nummer två och vänta på mamsen så ska vi åka till barnmorskan. :-)

Kommentarer
Postat av: Karoline

Det är verkligen mysigt med en liten i familjen :)

Okej, ja ni har verkligen något att se fram emot.

Jag kände inget jag heller fast den 16 Dec vart jag väldigt illamående

och sedan helt plötsligt så gick vattnet lite senare :P

Önskar er verkligen lycka till.

Förlossningen är verkligen något att se fram emot för det är så häftigt

att få träffa sitt barn :)

Postat av: Kerstin

Du är för gullig, tänker på Dig varje dag och Dan och jag önskar Dig och Peter all lycka när "floffan" ska ut. (Kan Du inte få lite ljusare hår min solstråle?)PS Jag får Din text i bloggen så liten jag har svårt att läsa den?!Ds Kram, kram

2009-01-07 @ 22:18:53
Postat av: Emilie

till Kerstin: Eftersom jag inte kan komma ned och göra ett par nya terminalglasögon åt dig så har jag åtminstone ändrat storleken på texten! :-)

2009-01-08 @ 06:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0