Packade och klara

för avfärd söderut imorgon. En veckas semester på landet. Vädret utlovas inte väcka några glädjetjut förutom möjligtvis från någon regntörstig bonde men det ska allt bli mysigt i alla fall. Bara vi tre. Åsså säkert ett eller annat besök hos några bekanta med, för den delen. Trippen går mot Västerås, så bara slå oss en pling ni, om ni bor i närheten å önskar en visit, så ska vi se vad vi kan göra för att hjälpa till med den varan! ;-)

Idag har vi blivit bjudna hem till gamla bekanta och suttit och ätit middag i kvällssolen och bara umgåtts. Den sämsta dagen hittills sett till dagens resultat på stegräknaren, men det var det sannerligen väl värt!

Tim och Filip lånade ut sin mamma till Elma ett tag

I gengäld fick Tim låna Elmas mormor.


Vår lilla linslus är snabb att greppa när objektivet kommer i närheten

Går i gammelmorfars fotspår och blir storkonsument av Coca Cola?

Nä, nu ska jag gå och stänga igen ögonlocken några timmar, hade tänkt att vi skulle komma iväg på förmiddagen imorgon i alla fall, men vi får väl se hur landet ligger. Ingen stress. Det är ju semester...........................


Kommentarer
Postat av: Annika

Den där flaskan är ju större än henne XD Undrar hur jag skulle må om jag drack cola ur en flaska som var större än jag :-S

2009-07-18 @ 20:22:12
URL: http://jagskiterivaddutycker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0