Borde kanske ha fattat vinken....


Innan badet:
Nej pappa, jag vill inte sätta mig i badet, jag hänger kvar här!

Men mamman och pappan satte ändå den lilla i badet. Och vad händer? Jo omkring fem sekunder senare trycks badbaljans väggar utåt i ett vibrerande bröl, och det nyss så klara badvattnet är nu uppblandat i en enda gulbrun sörja
Uuuääärk.... Ett ljudligt, bubblande skratt efterföljer strax hos den lilla. Kändes precis som: skyll er själva, det var ju det jag sa!
Inget annat att göra än att sanera i tvättstället, tänkte de två föräldrarna. Då skvätter nästa laddning fram... *suck*
Man känner sig nästan lite galen som faktiskt gjorde ett tredje försök att tvaga den lilla, men som talesättet så fint lovar, så blev det också tredje gången gillt! :-D

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahaha :-D

2009-06-11 @ 15:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0