Fantastiskt!...eller nästan i alla fall..

Jag hade faktiskt med mig kameran idag! På midsommarfirandet på norra och midsommarfesten hemma hos mina föräldrar. En mycket trevlig dag och kväll,  vi slapp det halvt om halvt utlovade regnet till och med. Inte vanligt för en midsommarafton att bjuda på så halvskapligt väder här uppe ändå, så man får väl vara nöjd.
just nu sitter jag och printar ut några dopprogram, såhär i sista sekunden, nojjar mig över allt som jag inte kommer att komma ihåg imorgon, nervös så in i vassen över de några toner jag tänkt ta på dragspelet imorgon, eftersom jag faktiskt bestämde mig alldeles nyss att jag faktiskt ska göra ett försök att spela..... hoppas jag håller det löftet imorgon också....

14 personer var vi på middagen ikväll. Elma och Elin var meget lyckligt lottade med båda sina mormödrar och farmödrar, morfädrer och farfädrer där, varav två av dessa naturligtvis hade dubbelroll som bådeoch!

Jag skulle gärna ha visat bilderna från dagen också, men kamerabatteriet dog nyss, laddar det nu inför imorgon, så ni får sjå er ett tag till är jag rädd....

Imorgon blir också en intensiv dag, kl. 14.00 går evenemanget av stapeln! Jag hoppas att jag ska kunna ha kameran aktiv då också, om än icke med mig bakom avtryckaren!
Nu måste vi gå igenom "att ta med-listan" inför imorgon en gång till innan vi kojar!
So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0