En dag med mycket sällskap!

Idag fick Elma och jag skjuts med Anna-Carin och Filip hem till Sara och Trevor. Dit kom också My med sin lilla Molly och Ulrika, också hon med sin lilla Molly! Där fick vi både lunch och gofika, en riktigt trevlig stund!
När vi kom hem kom mormor hit och tog Elma på en promenad i det UNDERBARA vårvädret. Jag hade gärna följt med men stannade hemma för att städa färdigt. Jodå, jag påbörjade projektet igår som jag tänkt(!), men blev trött efter gardinbytet, så idag var det dukarnas tur att bytas och dessutom fick jag förbereda lite mat för vi fick middagsgäster iform av Jessica och Fredrik. En mycket trevlig kväll!! Elma som inte varit på sitt bästa humör under lunchen tog igen det genom att vara rätt så snäll hela eftermiddag/kvällen. Ja förutom just precis när vi skulle äta alltså... som vanligt... då blev hon lite avundsjuk och ville vara med, så pappan och jag turades om att äta maten som snabbt kallnade på våra tallrikar.
Nu är Elma helt utslagen efter sin klarvakna och mestadels gladlynta eftermiddag.

Jessica & Fredrik hade med sig en gosekanin till Elma!




Här är delar av resultatet som kom av mitt vårpyssel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0