En lugn dag

Ja idag har det inte hänt mycket. Vi var en sväng och handlade mat, försökte få hit mormor och morfar eller farmor och farfar på middag men de hade andra planer för kvällen så vi tog hem varsin pizza istället. Gick ned det med kan jag säga! ;-)
Lillpyran skrek hela förmiddagen. Förmodligen för att jag glömt minifom när jag ammade två gånger inatt vilket gav henne magont. Klantjag. *suck*. Nu ikväll har det blivit bättre i alla fall. Hon nästan njöt av badet nu ikväll, det är ju lögardagen idag, hon kanske förstått innebörden? :-P
Mormor och morfar var i alla fall förbi en sväng nu senare på kvällen. Morfar behövde nog en stor Elmados idag eftersom han åker till min farfar i Täby imorgon och blir borta till på tisdag. Olidligt länge ifrån lillskruttan alltså.
Själva drar vi förmodligen till Nyland imorgon förmiddag för en träff med våra spelkompisar som det var alldeles för länge sedan vi hälsade på. Så länge sedan att vi inte ens besökt dem i deras nya hus faktiskt. Skäms på oss! Men imorgon ska vi förhoppningsvis komma till skott! :-)

Inatt ställer vi ju om klockan förresten. SOMMARTID! Det låter det va!! Å ute faller snö.... Framåt ska man vrida va, har jag för mig....  alltså kommer man ju närmare sommaren i alla fall.... Vi satsar på det.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0