Huset fullt! :-)

Med mammor och barn. Och en pappa med för den delen.
Ja vi har haft lunch och fika här hemma hos oss idag Elma och jag.  Jag hade fixat soppa och blåbärspaj och A-K hade bakat focaccia. A-K o N-J slöt upp efter vändning av bebisen i magen som fram till idag tyckt att det har känts bäst att ligga tvpå tvären i stället för med huvudet nedåt, så till slut blev vi alltså 9 vuxna och nästan lika många barn, 7 födda och ett ofött....



Som vanligt hade jag lite svårt att beräkna åtgången på mat, så jag bjöd hit mormorn och morfarn på eftermiddagssoppa. Morfar hade dock som vanligt lite svårt att slita sig från Elma, så hans soppa hade kallnat innan han kom till tallriken.....

Kommentarer
Postat av: Acca

fina bilder, lånar dem om jag får?kram

2009-03-29 @ 11:38:15
URL: http://acccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0