Låda på magen

.... nej inte låda kanske, men en sele. Med bebis i. För var det någon som trodde på det där med att hon skulle sova själv?!
Det funkade i alla fall bara ett par minuter till sedan jag skrivit förra inlägget... jojo så går det när man försöker ropa hej.... var ju det jag förstod *suck*
Men lite mysigt e det ju ändå med henne på magen. dock inte praktiskt för fem öre. Jo några öre kanske efterom det i alla fall är tyst och jag kan uträtta några ärenden här hemma, men lite "ivägen" blir hon ju när jag ska hänga tvätt till exempel. Nästan som att ha gravidmagen tillbaka ju... fast mysigare som sagt! :-)


Förra veckan beställde vi en barnvagnsskylt, den kom med posten idag. så fin, så fin!

Hoppas vi kan hänga den på vagnen nu också... hade liksom inte kollat möjligheterna innan.. men men... fin e den ju som sagt i alla fall, får väl ha den inne annars...

Nä nu börjar det tjuta på min mage... middagsdags kanske, let´s find out!

Kommentarer
Postat av: Elina

Fin skylt! Den går nog på vagnen på nåt sätt. =D

2009-03-10 @ 20:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0