Ombyte!

Idag har vi varit på babysång här nere i centrum igen. Efteråt fick vi fika. Våfflor med sylt och grädde! Smarrigt värre!
När vi kom hem mötte vi moster i trappuppgången, hon hade gått från Birsta så hon var helt klart värd en muffinsfika! Nu kan vi nog baka riktigt igen. Ugnen har haft svårt att hålla rätt temperatur sedan jag så stort sa för någon vecka sedan att det inte var nåt fel på den. Idag kom räddningen! Vår efterlängtade nya spis!!! Det kom en kille från HSB och fixade det medan vi var iväg på sången, så nu är det installerat och klart och den gamla spisen är väck! Känns ju nästan som ett nytt kök bara för man bytt spisen! :-)


Elma har varit lite ombytlig i humöret sedan vi kom hem. Solskenslog en sekund för att storgråta nästa...
Nu är det bara gråta som gäller, skulle gissa att det är matdags nu, så vi avslutar detta inlägg här.

Kommentarer
Postat av: Acca

bra de vart med nya spisen! jättefin!ja filip somnade till slut då vi kom hem ute efter att jag vyssat honom å tro de eller ej men han sover fortfarande på balkongen i lifen, han var nog väldigt övertrött lill-prinsen då när han skrek så förbajjat:)just ja nu ska jag lägga fram tandborsten så jag minns den till på fredag!



kram kram

2009-03-24 @ 17:07:14
URL: http://acccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0