Ute på kvällsshopping

har vi varit nu. Köpt lite textilheminredning för att få igång vårkänslan lite! Vi tänkte nästan ta en fika men åkte hem istället å mumsade vaniljglass med passionsfruktssås *slurp*!

Lilla Elma verkar dock inte vara riktigt i toppform. Ser ut att ha fått en inflammation i högerögat så det ser ut som hon gråter ständigt- på ena sidan alltså. Stackarn. Och kraxar lite gör hon också, får hoppas att vi inte smittat henne med vår hosta...
När jag skrivit morgonens inlägg och lagt upp bilden på vår lilla gladis så hann jag bara publicera inlägget så började det vankas andra bullar på humörfronten. gråtit har hon faktiskt verkligen gjort också en massa- på båda ögonen. Hon hade en massa gaser i magen visade det sig och resten av dagen har varit rätt skrikig. Man blir som helt urblåst i hjärnan (om man nu inte varit det redan innan förstås :-P) när det låtit tillräckligt högt, tillräckligt länge. Så tänker jag att om jag tycker att det är jobbigt, hur jobbigt är det då inte för Elma som både måste lyssna och skrika samtidigt?! De gånger hon tystnat idag har det liksom varit av utmattning. Jag har provat minifomdroppar för att se om magen skulle bli bättre på sistone, men tyvärr glömde jag dem igår, vet inte om jag ska se det som ett bevis för att de faktiskt hjälpte. Ska skärpa mig nu och försöka använda dem varje gång hon ska äta och se om vi slipper liknande bekymmer framöver... får väl hålla en tumme för det iaf...

I helgen har det tydligen fullkomligen haglat bebisar i tråden jag deltar i på familjeliv.se,  tillsammans med andra nyblivna mammor och gravida. Axel, Henrik och Nike blev resultatet och jag får säga grattis till alla nyblivna föräldrar!
Ser fram emot att se resultaten live snart på kommande fikaträffar!

Kommentarer
Postat av: JennyG

Tackar så mycjet för Grattis!!!



Kramar Jenny Anders och liten Henrik

2009-03-17 @ 08:25:42
URL: http://www.JennyG.seG.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0