vägd och mätt

Inte jag som tur är. Det blir man ju deppig av. Nej Elma. Vi har varit på bvc igen. Tjock är hon i alla fall inte lilltjejen. Men lång däremot. Ligger två streck över normalkurvan på längden, men strax under normalkurvan på vikten. 60,5cm och 4790g. Fortfarande helt OK enligt distriktssköterskan så det är vi ju glada åt. Firade gjorde vi med att åka hem till Anita&Rune där det vankades gofika!! :-)
Nu har mormor (som varit taxi åt Elma och mig på eftermiddagen) åkt och simmat och Peppe har inte kommit hem ännu, har mycket på jobbat just nu, nåt projekt som tiden går ut på snart, inte så mycket att välja på då än att jobba över antar jag.....
Elma är lite övertrött just nu, har inte sovit någonting alls på hela dagen egentligen. hon har lite kämpigt att komma till ro, kanske saknar sin pappa..... vi skyller på det tycker jag! ( =jag saknar hennes pappa iaf.........)

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack så mycket för kortet :D Elma var jättesöt. Ha de gött

2009-03-31 @ 16:15:27
URL: http://jagskiterivaddutycker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0