Bra gissat!

Jodå Jenny, du var nog närmast vad det gäller att gissa vikten! Förstår att du e nyfiken , å resultatet blev........
.... 5760g!! Bara ynka 40 tusendelspannor ifrån din gissning! :-)
63 cm lång, huvudomfång på 41cm. Jo hon växer på sig. Sakta men långsamt, som min lilla pappsen och jag brukar säga ;-) Följer kurvan fortfarande också = SKÖÖÖNT!! :-)

Tidspessimisten Emse har varit i farten idag. Skulle vara på BVC kl13. Hade räknat med ungefär en timme för att gå hemifrån till BVC. kl 12 tog vi första stegen ut från hemmadörren. Nere vid Citygross hade minutvisaren gått 15 varv och ytterligare tio minuter senare, när jag uträttat ett par ärenden i bygget där, hade jag alltså 35 minuter på mig bort till BVC.
Shit, går aldreig tänkte jag men knotade på så fort jag kunde, å vips var vi framme, tio minuter FÖRE utsatt tid. Så fick man skylla sig själv att man fick sitta sjöblöt och lukta urkas hos distriktssköterskan.

Tur att dottern inte är äldre och kan säga riktigt vad hon tycker om sin mamma ännu ;-). Elma fick som tröst åtminstone njuta av babymassagen sedan, verkade gå hem riktigt bra hos henne!
En bussresa senare sitter vi nu hos mormor och väntar på morfar och pappan och en presumtivt trevlig spelkväll igen! :-)

Kommentarer
Postat av: Karro&Oliver

Härligt att hon följer kurvan.

Okej jag förstår.

Ja men gör så du :) Det vore iaf jätte trevligt.

Postat av: jenny

Hehehee ja jag var nära.. Men shit då kommer jag INTE vara nära på min gissning på Henrik

Har gissat att han nu väger 6050 och hans pappa gissar på 6180 Henrik kändes JÄTTEtung jämfört med elma så jag kommer nog ha fel..

Vi får se efter 10 snåret.

2009-05-28 @ 08:42:03
Postat av: jenny

Vet du Emelie...Henrik vägde 6040 gr



Men det är nog bara 2 lyckoträfar.

2009-05-28 @ 22:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0