Det måste ju synas

Igår eftermiddag satt vi fyra timmar ute i trädgården hos en av mammorna i mammagruppen jag umgås med. 10 pers ute i sköna solen. Där förberredde vi oss inför vårruset gernom att skriva på T-Shirts som vi ska ha på oss då, så det syns att vi hör ihop liksom, å vems bebis som e vilkens, om någon nu skulle blanda ihop det ;-)

Ryggen på min T-shirt ser följdaktligen ut såhär:


Kvällen tillbringade Elma och jag delvis hos farmor och farfar, ett ömsesidigt populärt besök tror jag, vi stannade framåt 21-tiden å gick sen vidare till spelfinkarna nån kilometer längre ned efter vägen, där pappan höll hus, å i föregående inlägg framkommer ju hur svårt vi hade att pallra oss därifrån i vettig tid....

Elma har i alla fall återhämtat sig från gårdagens bravader och ligger just nu å busar på filten.
Jag ska grädda mig ett par pannkakor, det enda i matväg kylen har att erbjuda för dagen, hoppas jag hinner handla i eftermiddag när vi varit på BVC....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej är nyfiken på vad Elma vägde idag!

2009-05-27 @ 15:21:44
Postat av: Kicki

Hon bara växer och växer lilltösen. Lite surt att vi bor så långt bort så jag inte kan snosa så mycket. Hon är ju snart ingen bebis längre heller.

2009-05-29 @ 16:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0