För ett år sedan idag.....

Hos fotografen Carina Vallin:


I kyrkan:


utanför kyrkan:




Brudskål


Å tårta:


Å en massa annat skoj också såklart! Härlig dag, kallt ute men varmt i sinne, ett härligt minne!
Stort tack till alla vänner som gjorde vår dag så speciell, en av de två bästa hittills i våra liv, delad förstaplats med
den 22/1 i år såklart!

Idag har jag fått frukost på sängen och vi njuter av blommorna och chokladen vi fått av min mor och far!

Idag är kärlekens dag för oss! Kram på er allihop! :-)

Kommentarer
Postat av: Karro&Oliver

Gud så vackra foton. Man blir alldeles tårögd.

Vill OCKSÅ gifta mig.

Hoppas Joel friar någon gång framöver :-)

Postat av: Karro&Oliver

Hoppas det iaf :-)

Grejen är ju den att Joel vill gifta sig i smyg och det vill inte jag !

Får hoppas att han ändrar sig.

Postat av: acca & filip

grattis!!fina ni var! och så mysigt de såg ut!!

2009-05-17 @ 21:45:29
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh, vilka vackra bilder!

Kul att få se hur ni hade det på er speciella dag!

Längtar tillbaka till mitt eget bröllop! =)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0