Första namnsdagen!

Blev just påmind av min söta lilla syster att det är Linneadagen idag. Detta betyder Elmas första namnsdag! Ett sådant vackert namn som Elma har de ju inte lyckats peta in i almanackan ännu och hennes andra namn, Ginger, verkar det lika trögt med, så idag får vi fira Elma på tredje- och sistachansennamnet, Linnea!! :-) Jag ska nog ta mig en kaka eller två, Elma får ju njuta second hand i alla fall som jag brukar säga! ;-)
Appropå namnsdagar så har inte jag någon kvar heller snart. Emilie (ja, eller Emelie som det var stavat när det fanns med i almanackan) är ju borttaget i 2(knappt)-namnsalmanackan och Gurli tar de bort från och med nästa år. Får väl dela namnsdag med pappa och fira Jan istället- som i Jansdotter... Man får ju gripa efter halmstrået å ta de chanser man har att fira va! ;-) ....

Kommentarer
Postat av: Annika

GRATTIZZZ, till världens sötaste Elma!!!

2009-05-13 @ 20:28:25
URL: http://jagskiterivaddutycker.blogg.se/
Postat av: acca & filip

grattis grattis elma!! namnsdag på min mammas födelsedag:) ja å ska du ha jan som namn så är de 11/1 för de är janne´s och min års dag:) har ni kört för fort du eller peppe??vad har du för mamma peng,..heheh livrädd för sånt då jag bara lånar mitt än...ha de så bra och hoppas föräldragruppen var bra! kram

2009-05-13 @ 20:39:21
URL: http://acccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0