Jag glesar ut inläggen ett tag...

Ja, för nu blire nog inget skrivet på nån dag igen eftersom vi drar söderöver. Ska försöka ha kameran framme så mycket jag kan på vår tripp så vi kan kompensera med fler bilder när jag kommer hem! :-)

Igår efter babysången ringde N-J och erbjöd mig lift till Birsta, där-eftersom jag nappade på erbjudandet- A-K och jag kikade på lite material till dopkort. Nu kunde vi äntligen bestämma oss, så när vi kom hem blev det lite pyssel... Ingen mer packning alltså, nu ska jag klippa P, äta frukost och sen MÅSTE vi packa för vi hade tänk komma iväg mitt på da´n, får väl se hur den tidsplaneringen håller....

Elma och kusin kunde inte hålla sig på mattan igår, hopplösa små knoddar vi har! Elma försökte käka upp Elin och då drog Elin till Elma rakt över snoken, det ska börjas i tid... :-D



Kommentarer
Postat av: Annika

Go Elin, go Elin!!! XD

2009-05-20 @ 09:14:08
URL: http://jagskiterivaddutycker.blogg.se/
Postat av: Heidi

Mkt fina bilder o fin blogg :) Kolla gärna in min :)

2009-05-23 @ 19:30:48
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0