Nu drar vi ut på spelarstråt

Ja vi ska ut och spela!! imorgon drar vi, hurra!! Jag har längtat hur länge som helst efter den här helgen känns det som!
Åsså kommer kursen vara över på tre timmar... men förhoppningsvis blir det lite kompisspel därefter också, och då kommer jag hem som en ÄNNU lyckligare människa!! :-D Som bonus får vi också träffa Elmas gammelmormor nere i Västerås, där vi ska slafa fredag-lördag och lördag-söndag, vi hoppas på en riktig myshelg som sagt......

Dagen idag har tillbringats på IKEA och Birsta City med Anna-Karin och Elin samt flera andra mammor och barn på luch/fikaträff och sedan lite shopping. A-K och jag spenderade säkert totalt trekvart på Panduro för att hitta inspiration till dopinbjudningar men tyckte oss ändå inte hitta det vi ville ha, så det får bli fler gånger, och spaningen i andra butiker....

Kommentarer
Postat av: kerstin

ad roligt att det blivit en lillkusin! Grattis till A-K med man förstås.Lilla Elma är verkligen en liten Emiliee min solstråle där uppe i norr. Vi är nog tillgängliga i helgen Ni kommer söderut. Längtar efter Er!!Kram

2009-05-08 @ 22:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0