Seg start

En riktig tröttmorgon var det imorse. Elma var mer eller mindre vaken från kl03.00 och framåt. Vid kl 10 fick jag äntligen sova ett par timmar i sträck så vi kom inte igång förrän vid kl 12. Ett tag senare kom mormor, morfar, A-K och Elin på fika och efter ytterligare ett tag tog vi med oss de två sistnämnda på promenad hem till mormor och morfar och här har vi nu spenderat kvällen med middag och årets första rabarberpaj!! :-) Eurovision pågår, jag har tagit en paus från det. Peppe har somnat redan, får väl se om vi andra kan hålla oss vakna tills vi sett upplösningen....
Imorgon e en riktig bemärkelsedag. P och jag har fått blommor och choklad som gratulation i förskott av mina föräldrar, ska se om vi vågar lämna bort Elma ett par timmar imorgon så vi får äta en god middag P och jag. Återkommer i frågan imorgon...

Kommentarer
Postat av: Agneta

Grattis till er 1-åriga bröllopsdag!!

2009-05-16 @ 23:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0