Skruttan



Igår gladskrutt, Imorse en nyvakenskrutt på toppenhumör och sen helt plötsligt- mitt i leken- en supertröttskrutt :-D

Jag håller egentligen på att packa saker inför vår söderresa som ska starta imorgon, problemet är bara att jag hela tiden kommer på andra saker, som jag BARA ska göra först. Så hittills har jag bara hunnit ta fram ett par klädesplagg åt Elma, men även startat en tvätt, börjat laga tidig lunch, plockat med disken, fixat med åtaganden i mitt styrelseuppdrag och lagat ett hål i mina leggings..... och inte lär jag väl få mer gjort genom att sitta och blogga antar jag... sen ska jag BARA äta, gå på babysång och säkert ett antal saker till, innan jag fortsätter packa.... Det är det här som kallas att PRIORITERA va?! :-P

Kommentarer
Postat av: kusin Inger

Ja, prio är något man lär sig med tiden...svårt har inte riktigt lärt mig än! Du glömde skriva i går kväll så nu hade jag inget att läsa till morgonkaffe..att du skriver ligger högt på prio för oss som läser!

Krama Elma från mig

2009-05-20 @ 05:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0