Två är bättre än en...

Stämmer in på ganska många saker tror jag, men i det här fallet väldigt bra för mig när jag ska motionera. Idag fick jag sällskap av Ingela på en motionsrunda, mycket mer motiverande och trevligare än att traska runt själv! Tidigare idag gick jag ju en sväng med Elma men hon e inte riktigt lika bra på att peppa upp farten som Ingela... ännu i alla fall ;-) Pappan fick ta Elma på kvällspromenaden idag och det var de nöjda med både Elma och han som det verkade.
Elma har för övrigt haft en riktig gladdag idag, nästan helt utan sura miner faktiskt. Bara legat och filosoferat för sig själv, fått sig ett uppskattat bad, lyssnat på mamman och mormorn när de tragglat de nya låtarna på durspelet, ätit och sovit förstås, och iövrigt bara myst. Tänk om varje dag kunde vara såhär!... Fast då skulle man väl inte uppskatta det på samma sätt antar jag, det finns nån mening med allt säger man ju...

Dagens två talande bilder; fundersam och glad! :-)


Undrar om den där konstiga prylen där uppe försvinner om jag knäpper med fingrarna?


Nehej, inte det....



Å inte når jag upp att sparka ner´en heller, trots att jag ligger med fötterna rakt upp i vädret, nähäpp, då blir väl enda utvägen om man ska slippa den, att rulla av den hära mattan dårå...



Elmas nya favvogrej, bitringen... men lyckas inte hålla den kvar i munnen själv ännu, trots att hon vill, lyckas däremot dra ut den ur munnen, fastän hon INTE vill... men pappan e gärna behjälplig, allt för att hålla lilltösen på gott humör förstås!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0