Idioterna segrade....

Jovisst, de hade "missat" att jag jobbat två dagar, de dagarna får jag betalt för, typ snart(?!) Men semesterdagar ska tydligen betalas ut månaden efteråt. Vad jag vet har jag aldrig blivit lönlös under juli månad tidigare tyckte jag, nej iochförsig inte, men det här var bara för att man va mammaledig.. (!!!!???!!!) Så det ska man bli straffad för då? Knasbollar!
Det ordnar sig väl ändå, jag får väl dubbla löner när jag börjar jobba igen sen då, vad det nu ska vara för bättre med det då, men det hade ju varit bra om någon kunde ha haft koll på det där från början och informerat mig. Men neeejdå. Inte på det här företaget inte...

Idag har vi gjort Skönsberg osäkert. Först ett besök på öppna förskolan där vi stötte på ytterligare en turbotant som sjöng sånger i hundratio och knappt hann andas mellan varven.(de har en motsvarande på ÖF i Granloholm också...måste vara ett sånt släkte) Barnen verkade dock inte misstycka även om det nu hände sig så att min egen dotter fick för sig att slumra under sångstunden så mamma fick sjunga sångerna ensam....

Fortsatte eftermiddagen med Anna-Karin och Anna-Carin och knoddarna på chokladprovning genom babysången. Najs najs! Jag tycker nog mest om den mörka chokladen, bra dessutom att man inte pallar med att frossa i den, det blir ju så mastigt. Annars är jag väl den som tömmer en godispåse rakt av, sväljer allt i ett glufs och står för följderna sedan......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0