Jag blir så förbannad!!!!

Aaaarrggghhhhhh!!!!!
Jag blir knasig på min arbetsgivare. Kom en lönespec idag där det framgår att jag inte får ett ruttet öre i lön på hela november!!! Idioter. Jag har bara jobbat två dagar i november, jovisst, men semesterlön ska jag baske mig också ha. Nu! Jag vet ju att semesterersättningen kommer en månad senare, men det handlar ju inte om så många kronor, men nu får jag inget för hela november. Måste ringa och bråka imorn. *suuuuuuuck* Verkligen fel månad att inte få nån lön.....

Åsså har armen börjat göra ont också. Men det hade jag ju i alla fall räknat med. Dessutom lär det bara bli värre inatt. Det får jag väl också leva med kantänka. Uuuuusch vad jag är på förbaskat dåligt humör...  :-(
det måst jag försöka komma ihåg så jag har superbra förståelse om Elma blir kinkig när hon får sin spruta  på bvc i december....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0