Ny släkting :-D

Mitt kusinbarn, Aini, fick sig en lillasyster igår. Av fotot att döma är den lilla väldigt lik sin storasyster, hoppas vi får träffa dem båda snart! :-)

P och Elma och jag har haft en mysahemmadag idag. Tog oss en promenadsväng i regnet visserligen, Elma skrattade ljudligt, vet inte om hon tyckte det var skojigt att hennes båda päron såg ut som dränkta katter medan hon själv satt tryggt under regnskyddet i vagnen och gonade sig..... i vilket fall som helst så blev inte den promenaden särskilt långdragen. Hemma igen på dryga halvtimmen tror jag. Hann i alla fall testa mina nya skor som min underbara lilla mamma köpte till mig häromdagen. Varma, sköna, helt fantastiska blev betyget på pjuxen, inte en droppe vatten läckte in, jag är mer än nöjd!

Pepse har sorterat lite papper här hemma, det är liksom hans gebit, att ordna upp, mitt gebit har liksom mera blivit åt stöka till hållet :-/. Vi har planerat lite föräldradagar inför våren, och faktiskt även skickat in ansökan om dagisplats (!) Känns avlägset fortfarande men tiden går fort....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0